gallery/fip logo_1

Фонд Інноваційних Проектів

gallery/1435337774_facebook

Дослідження та прес-релізи

Дата публікації: 17.07.2019, 10:48

Електоральні очікування українців від позачергових виборів

до Верховної Ради України у 2019р., округ № 216 (Київ)

 

МЕТОДОЛОГІЯ

Метод дослідження: стандартизоване інтерв’ю «face-to-face» за місцем постійного проживання респондентів.

Вибірка: 800 респондентів в межах округу №216. Результати є репрезентативними для даного округу, за показниками вік (від 18 років) та стать.

Гранична статистична похибка вибірки: не більше 3,6% .

Терміни проведення дослідження: 13 – 16 липня 2019 року.

 

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ

Як свідчать результати опитування, боротьба за місце у Верховній Раді розгорнеться між трьома кандидатами-мажоритарниками.

Лідером електоральних уподобань на 216-му окрузі є єдиний кандидат від демократичних сил Юсов Андрій. За нього б проголосували 23% серед тих, хто піде на вибори і визначився з кандидатом.

На другому місці – чинний депутат Київради Віталій Павлик – із 22,8% голосів. На третьому – кандидат від партії «Слуга народу» Леся Забуранна – за неї готові проголосувати 19,9% виборців.

Голова правління Фонду інноваційних проектів Сергій Дем׳янов зазначає, що на 216-му окрузі йде запекла боротьба між трьома основними кандидатами.

«У порівнянні з минулим нашим дослідженням (на окрузі 216), значною мірою збільшився рейтинг Віталія Павлика. Імовірно, до нього перетікла частина електорату від Олександра Супруненка, його давнього «старшого партнера» - для киян це не новина. Але, у Віталія Павлика рейтинг може виявитись більшим, ніж демонструє соціологія - імовірно може спрацювати ефект "мереж Черновецького", характерний для виборів в Києві. Цей ефект не завжди вдається адекватно виміряти соціологічним інструментом», - зазначає соціолог.

«Слід також звернути увагу на відсоток тих, хто не визначився (14,6%), хто не збирається голосувати (9,7%), а також тих, хто виступає проти всіх кандидатів (2,4%). Сумарно, це більше чверті виборців (26,7%). Боротьба за голоси цих категорій виборців може мати вирішальне значення щодо кінцевих результатів виборів», - резюмує Сергій Дем׳янов.

gallery/output_1

Дата публікації: 16.07.2019, 20:01

Представитель «Оппозиционного Блока» Дмитрий Рева лидирует на округе №46

 

ГО «Фонд Инновационных Проектов» в период с 13 по 15 июля было проведено исследование социально-политической ситуации по выборам в Донецкой области (города Бахмут, Лиман, часть Бахмутского района).

Целью опроса было определение электоральных настроений и текущего рейтинга политических сил и кандидатов в депутаты Верховной Рады Украины на внеочередных выборах 21 июля 2019 г.

В опросе приняли участие респонденты в возрасте 18+, имеющие право голоса. Всего было опрошено 1200 респондентов. Граничная статистическая ошибка выборки составляет не более 2,9%.

 

 

Питання анкети: «Якби вибори народних депутатів відбувалися наступної неділі, 
за кого з них Ви би проголосували (за якого кандидата-мажоритарника по Вашому
одномандатному виборчому округу №46)?», %

gallery/output_2

Лидерскую позицию занимает Рева Дмитрий Алексеевич, который идет на выборы от «Оппозиционного Блока» (35,3%).

Выдвиженец от политсилы «Слуги народа» Вощанов Родион Игорьевич, показавший в опросе второй результат, отстает от лидера примерно в два раза с показателем 15,4%. Еще более низкий результат показывает представитель «Оппозиционной платформы – За жизнь» Федор Владимирович Христенко (13,4%).

Как показывает практика, на мажоритарном округе бренды могут не работать. Кандидаты от «Слуги народа» не везде могут рассчитывать на "тень" бренда.
Если кандидат в мажоритарном округе - это человек, который вообще никак не проявил себя до выборов, а на округе есть более известный конкурент с хорошим заделом реальных дел, то рейтинг партийного бренда  и мажоритарщика может отличаться.

Дата публікації: 16.07.2019, 15:41

«ЕЛЕКТОРАЛЬНІ НАСТРОЇ ВИБОРЦІВ НА ОКРУЗІ №97»

 

ГС «Фонд Інноваційних Проектів» в період 10-15 липня 2019 року було проведено опитування респондентів-виборців виборчого округу №97. Загалом опитано 1200 респондентів, гранична похибка вибірки становить до 2,9%.

За результатами опитування, лідерами у виборчому окрузі №97 є Микола Галушко – висуванець від політичної партії «Слуга Народу» (33,2%) та Олег Іваненко – представник політичної сили «Європейська Солідарність» (16,5%).

В п’ятірку лідерів також увійшли висуванка від політичної партії «ВО «Батьківщина» Марина Коваленко (8,7%), самовисуванець Володимир Нідзельський (6,9%) та діючий народний депутат, який на цих виборах балотується від політичної партії «Голос», Павло Різаненко (6,0%).

gallery/output_1

Дата публікації: 16.07.2019, 13:56

«ЕЛЕКТОРАЛЬНА СИТУАЦІЯ НА ВИБОРЧОМУ ОКРУЗІ №95»

 

ГС «Фонд Інноваційних Проектів» в період 6-14 липня 2019 року було проведено опитування респондентів-виборців виборчого округу №95. Загалом опитано 802 респонденти, гранична похибка вибірки становить до 3,5%.

За результатами опитування, лідерами у виборчому окрузі №95 є Олександр Горобець – висуванець партії «Слуга Народу» (28,4%) та самовисуванець Володимир Карплюк (23,6%).

Маргариту Овчаренко (самовисування) підтримали 6,7% опитаних, Мирославу Смірнову (УДАР) - 5,3% та Анжелу Макеєву (самовисування) - 5,1%.

gallery/output_1

Дата публікації: 16.07.2019, 13:14

«ЕЛЕКТОРАЛЬНІ ОЧІКУВАННЯ УКРАЇНЦІВ ВІД ПОЗАЧЕРГОВИХ ВИБОРІВ

ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ У 2019 р. ОКРУГ № 93».

 

Метод дослідження: стандартизоване інтерв’ю «face-to-face» за місцем постійного проживання респондентів.

Вибірка: 1200 респондентів в межах округу № 93. Результати є репрезентативними на рівні округу № 93, за такими показниками, як вік (від 18 років), стать та тип поселення (місто/село).

Статистична похибка вибірки: не більше 3,2%.

Терміни проведення дослідження: 10-15 липня 2019 року.

 

ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ

gallery/output_1
gallery/output_2

Електоральні уподобання українців перед позачерговими парламентськими виборами


З 5 по 9 липня 2019 року Фондом Інноваційних Проектів було проведено опитування громадської думки на тему: «Електоральні симпатії українців напередодні позачергових виборів до Верховної Ради України у 2019 р.». Дослідження проводилось по всіх регіонах України за винятком АР Крим і непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей.

Всього було опитано 1201 респондент у віці від 18 років і старше. Опитування репрезентує доросле населення України за основними соціально-демографічними ознаками. Метод опитування - індивідуальне інтерв'ю («face-to-face») за місцем проживання респондента. Статистична похибка не перевищує 2,9%.

 

Якби вибори до Верховної Ради України відбулися найближчої неділі, то з тих українців, хто планує голосувати і вже визначився зі своїм вибором, за партію «Слуга народу» віддали б свої голоси 41,9%, партію «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ» - 15,3%, партію «Європейська Солідарність» - 7,9%, ВО «Батьківщина» - 7,2%, партію «Голос» - 4,8%, «Радикальна партія Олега Ляшка» - 4,3%, партію «Громадянська позиція» - 3,7%, партію «Українська стратегія Гройсмана» - 3,6%, партію «Сила і Честь» - 3,0%.

gallery/output_5

Електоральні уподобання українців перед позачерговими парламентськими виборами


З 30 червня по 7 липня 2019 року Фондом Інноваційних Проектів було проведено опитування громадської думки на тему: «Електоральні симпатії українців напередодні позачергових виборів до Верховної Ради України у 2019 р.». Дослідження проводилось по всіх регіонах України за винятком АР Крим і непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей.

Всього було опитано 2008 респондентів у віці від 18 років і старше. Опитування репрезентує доросле населення України за основними соціально-демографічними ознаками. Метод опитування - індивідуальне інтерв'ю («face-to-face») за місцем проживання респондента. Статистична похибка не перевищує 2,2%.

 

Якби вибори до Верховної Ради України відбулися найближчої неділі, то з тих українців, хто планує голосувати і вже визначився зі своїм вибором, за партію «Слуга народу» віддали б свої голоси 40,9%, партію «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ» - 14,3%, партію «Європейська Солідарність» - 7,9%, партію «Голос» - 7,2%, ВО «Батьківщина» - 7,0%, партію «Громадянська позиція» - 3,9%, партію «Українська стратегія Гройсмана» - 3,8%.

gallery/output_1

ІНТРИГА НА ОКРУЗІ 216 м. КИЄВА: СУПРУНЕНКО ЧИ ЮСОВ?*

 

Фонд Інноваційних Проектів у період з 26 червня по 03 липня провів опитування громадської думки на тему «Електоральні очікування українців від позачергових виборів до Верховної Ради України у 2019р., округ №216».

Було опитано 1200 респондентів, які будуть голосувати на 216-ому окрузі. Статистична похибка становить не більше 3,2%.

--

* 05.07.2019 Олександр Супруненко заявив, що знімає свою кандидатуру кандидата-мажоритарника. Але, оскільки дослідження є проведеним та на сайті ЦВК офіційної об’яви про це нема, ми все ж публікуємо результати опитування.

--

 

Довіра та недовіра кандидатам-мажоритарникам.

Респондентам було поставлено запитання: «Наскільки Ви довіряєте кандидатам в народні депутати Верховної Ради України по одномандатному виборчому округу №216?». Найбільший рейтинг довіри виборців мають кандидати Андрій Юсов – 18,7% та Леся Забуранна – 10,2% та Олександр Супруненко – 7,4%.

Одночасно, лідерами рейтингу недовіри є діючий народний депутат Олександр Супруненко – 39,6%, Павло Тесленко – 35,1% та діючий депутат Київради Віталій Павлик – 23,7%.

Такі результати імовірно підтверджують запит суспільства на нові обличчя й дуже незадовільну оцінку діяльності представників існуючої на сьогодні влади. Підтвердженням цьому є найнижчий рейтинг недовіри у Андрія Юсова (2,6%), який при цьому має перше місце у рейтингу довіри.

gallery/таблиця_1

Рейтинги кандидатів-мажоритарників.

Респондентам було поставлено запитання: «Якби вибори до Верховної Ради України по одномандатному округу №216 відбулися найближчої неділі, за кого із кандидатів в народні депутати Ви б віддали свій голос?».

Серед тих, хто піде на вибори, 18,2 % опитаних віддали свій голос за Олександра Супруненка (самовисування). Друге місце посідає Андрій Юсов («Громадянська Позиція») він набирає 17,4%. Третє місце за Лесею Забуранною («Слуга Народу») – 15,1%. Четверте і п’яте займають самовисуванці Павло Тесленко і Віталій Павлик, 7,6% та 7,2% відповідно.

Щодо кандидатки Лесі Забуранної, яка посідає третє місце, її рейтинг значною мірою детермінований високим рейтингом та загальним трендом партії «Слуга Народу». Подібна тенденція спостерігається по багатьох одномандатних округах. Але, ключовою проблемою мажоритарних кандидатів, що балотуються на округах м. Києва від цієї партії є те, що Володимир Зеленський не отримав переконливої перемоги саме по м. Києву.

Різниця у рейтингах Олександра Супруненка та Андрія Юсова становить 0,8%, що знаходиться в межах статистичної похибки. Це означає, що будь-який з цих двох кандидатів на сьогодні може в реальному голосуванні посісти перше місце. Щодо можливого прогнозу динаміки рейтингів цих двох кандидатів, слід зазначити, що у Олександра Супруненка низький рейтинг довіри, високий антирейтинг довіри при очевидному високому рівню впізнаваності. Тобто, у нього фактично нема потенціалу для зростання рейтингу.

Для Андрія Юсова в цьому ситуація більш виграшна. У нього, навпаки, рейтинг довіри найвищий, рейтинг антидовіри найнижчий ті він є новим обличчям для виборців округу. А отже, він є потенційним лідером на окрузі.

gallery/таблиця_2

ПРЕС-РЕЛІЗ

Результати опитування громадської думки

на тему:

«Електоральні очікування українців від позачергових виборів до Верховної Ради України у 2019р., округ № 130»

 

Метод дослідження: стандартизоване інтерв’ю «face-to-face» за місцем постійного проживання респондентів.

Вибірка: 1200 респондентів в межах округу №130. Результати є репрезентативними на рівні округу № 130, за такими показниками, як вік (від 18 років), стать та тип поселення (місто/село).

Статистична похибка вибірки: не більше 3,2% .

Терміни проведення дослідження: 24 червня – 01 липня 2019 року.

 

ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ

gallery/table_1
gallery/table_2
gallery/table_3

Місія:

 

  • Просування програми розвитку електромобільності в Україні.
  • Розробка, розвиток та супровід інноваційних проектів.
  • Інвестиційний консалтинг
  • Соціологічні та маркетингові дослідження.
  • Політичний консалтинг